Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

GRUS MELLAN SKINKERA!! ;-)

Av Evelina Stahre - 28 juni 2011 22:17

Dessa två kvällar Måndag o Tisdag har bestått av agility träning..


Måndagens träning gick jätte bra det märks att vi båda utvecklas jag börjar sakta men säkert hitta bättre positioner med kroppen o Hollie söker mer framåt o suger bättre på hindrena skönt att även Jessica är där o hjälper en om man behöver.. Riktigt fint slalom har hon fått det va det där med ingågarna vi måste träna mer på..


Ikväll gick det med jätte bra o roligt va det jag bjöd väl på snyggaste VURPAN o pupliken bestod av Therese, Sara, Helene o Patric..

Skulle skicka in Hollie i den bortre tunnelingången men det resultera att vi krocka totalt o jag ramlar pang i backen   hihi  men det bjöd jag på 

Man kan säga att jag fick lite grus mellan skinkera....O skrubbsår lite här o var..

 


Fick många bra tips o hur jag ska ha kroppen vinklad o vilka byten som passar oss där vi är nu i träningen i olika kombinationer som jag ska ta med mig till nästa träning :)


Tack alla inblandade båda kvällarna för härligt sällskap!!


    

Nu laddar vi för morgondagen som består av lydnadsträning i fyllingarum ryktas om att det blir nåt gott till kaffet med    


Kramizar...

 
 
Martina

Martina

29 juni 2011 00:02

hoppas du inte skadade dig?! förstår att de såg kul ut;) HAde så bra i värmen kramis

http://martinaback.blogg.se

Evelina Stahre

29 juni 2011 10:35

Nej då ingen fara det va bara att resa sig upp o köra igång igen :) Detsamma, vi får försöka få ihop en promenad alla tjejer snart!!
Kramiz

 
Ewa&Fannie&Wiktor

Ewa&Fannie&Wiktor

7 juli 2011 11:04

Saknade er på träningen igår och vill skicka en stor portion "krya-på-dig-nospussar" till Hollie! Kram

http://goldenhits.blogg.se

Evelina Stahre

17 juli 2011 17:55

Tack fina Ewa ni är så omtänksamma :)

 
Yvonne & Spike

Yvonne & Spike

6 oktober 2011 13:10

Tjena
Nu är det väl dags iallafall :)
Nu har jag varit inne på Arraks sida och jackan finns i svart.
De kostar 1995:-
De rear ut den gråa för 995:-
Har du sett den? Är den fin?
Lycka till på lördag o du vi kommer o hejar.

http://askrikes-spike.bloggplatsen.se

Evelina Stahre

6 oktober 2011 21:38

Hallå där!! tänkte jag skulle skriva några rader ikväll :) Prata med Ingela den bruna jackan o om den finns i svart var väl special erbjudande på tills sön 1495:- prova den faktiskt idag i xs men jag blir fortfarande lite besviken för jag vill ju ha den som vinterjacka o den är inte jätte fodrad så jag hoppar o köpa faktiskt känns som jag inte vill lägga så mkt pengar o inte är riktigt nöjd... ja håll tummar o tassar för oss :)
Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Stahre - 6 januari 2012 20:03

Nu ger jag mig på en ny blogg ni är Välkomna dit!!   http://hollanbollan.wordpress.com/           ...

Av Evelina Stahre - 2 november 2011 21:55

LP22222222!!!!!!!!! JIPPPIIIIII!!!!!   Åh va kul att vi tog vårat Lp2 i Västervik i söndags        Det var inte våran bästa tävling lite små saker som gick tokigt men är jätte nöjd....   Såg här ser vårat resultat ut: Domare: Nils Be...

Av Evelina Stahre - 23 oktober 2011 20:31

Idag 170p o klassvinst i Valdemarsvik!!!! Jippi!!!           Gud va kul!!! Kände mig väldigt lugn o förväntansfull idag när jag åkte till Valdemarsvik för tävling :) Har inte tränat lydnad sen i onsdags så hon vilade sig väl i form h...

Av Evelina Stahre - 16 oktober 2011 17:54

Oj oj vilken helg!  Super härlig instruktör, super härliga människor med sina hundar o super härligt väder kunde ju inte bli bättre.. Men så snurrig i bollen jag är mkt nya saker har jag lärt mig både praktiska saker o teoretiska... Det är ju s...

Av Evelina Stahre - 12 oktober 2011 21:47

Idag körde vi igång igen har låtit Hollie vila efter helgens tävlingar..   Det var samträning uppe på klubben här hemma så åkte dit, vi var ganska många så det var riktigt roligt att så många kunde träna idag.. Värmde upp en stund o hon kändes ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simba

  

Missan

  

Ludde

  


Ovido - Quiz & Flashcards