Alla inlägg den 29 april 2011

Av Evelina Stahre - 29 april 2011 22:51

Idag begav det sig till Katrineholm för lydnads tävling mötte upp bästa tjejerna Carro o Hanna straxt utanför Norrköping så vi sammanstrålade dit med Hanna i täten :)

Strålande väder o klubben låg helt ok, synd att vi hade den nedersta plan den var ingen höjdare kuperad o dan o uppvärming bland massa tallar nja.....

Blev lite rörigt i starten men men....


Vilket glädjerus vi tog vårat första 1:a pris med 171,5p JIPPI!!!!!!!


Så här såg poängen ut:


Platsliggande; 9p fick säga upp två gånger


Tandvisning; 10p det här momentet har verkligen lossat för oss :)


Linförighet; 8p ngt långt fram, segt sättande där måste jag komma på nåt så hon blir lite mer snabb...


Läggande; 5p nu kommer vi till det roliga hon lägger sig fint men har blivit varnad av Carro att det låg en pinne mitt i o jag lägger ju förstås Hollie mitt framför pinnen (Hollie älskar pinnar) o det tro sjuttan att hon va tvungen att provsmaka på den mums... så det kan gå, skratta mest åt det faktiskt såg lite kul ut :)


Inkallande; 10p


Ställande;8p drog medvetet på mig ett dk eftersom Hollie har nollat ställandet varje gång så jag hjälpte henne idag så det känns bra..


Apportering; 10p


Hopp över hinder; 10p


Helhetsintryck; 8,5p trevligt ekipage


Summa; 171,5 o ett 1:pris


Hollie kändes mkt bättre idag väldans skillnad hon har varit sååååå skendräktig på sista tiden så visste först inte om jag skulle tävla men eftersom hon kändes så bra i onsdags på träningen så körde vi på o det var väl tur det :)


Grattis tll alla duktiga tjejer Ewa o jag tog våra första 1:a priser o Hanna o Carro tog sina andra idag, dessutom så tog

Hanna o Roxy hem 1:placering o

Carro o Melker 2:placering

nån 3:placering som jag inte känner sen

Ewa med Wiktor 4:placering o

Jag på en 5:placering


Vilka duktiga team vi varit idag våra vovvar är ju helt suveräna!!!!!!!

Tack allihopa för idag!! bilderna har jag så vänligt fått av mina kära kamrater..

O Grattis till min Mammi som fyller år idag   

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simba

  

Missan

  

Ludde

  


Ovido - Quiz & Flashcards