Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Evelina Stahre - 5 mars 2011 17:13

En underbar dag har jag spenderat i Söderköping o tittat på lydnads tävling!!! Nedrans skit att jag inte tävla, (Ingela: Va vad det jag sa) va fasiken gjorde jag inte det för va väl fortfarande för osäker.....

Men mötte domaren Rolf o han va jätte trevlig hoppas fler är som honom...'

Så nu är jag super taggad att få börja tävla, nu nu nu!!!!!!

  

Många duktiga hundförare idag o vovvar trots mycket hal plan tur att jag hade med mig ett par broddar som kom väl till pass...

 

Grattis till Nancy o Hanna som tog LP 1 idag Hurra, Hurra!!!!!!!!!

O grattis till Louise som gjorde en jätte fin debut o ett första pris!!!

 

 

Började planera lite tävlingar med Carro o Hanna som vi kan åka på skönt att vi är ett gäng som tävlar ihop så vi kan stötta varandra genom tävlingarna, jag kan nog behöva det nedrans tandvisning!!!!

Debuten planerar jag att göra i Valdermarsvik i början av april....

 

Hollie hann även leka ett varv med Tova innan hemfärd då blev hon glad....

 

Gick en liten solig promenad när jag kom hem med Bulan tänkte att jag går en bit på grusvägen sen tar jag o går på isen på väg tillbaka men dom som känner mig vet att jag är livrädd för att gå på is så det gick inget vidare tacka vet jag grusvägar!!! 

 

Straxt blir det käka uppe hos far min som ville bju det säger man ju inte nej till!!!

Efter det melodifestivalen om det är nån har inte följt den i år....

:-)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simba

  

Missan

  

Ludde

  


Ovido - Quiz & Flashcards