Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Evelina Stahre - 30 mars 2011 21:47

Lovar att bli bättre på att uppdatera bloggen men ibland så räcker inte tiden till..

Grattis till Sandra som fyller år idag!!!


Några bilder från förra träningen med Carro o Hanna...

           


Inte lätt att komma ihåg allt märker jag som har hänt men vi ska se här..

Böjar med det som jag har färskast i minnet dagens träning hos Ingela

Mkt rolig träning idag med superhärligt väder!!


Idag fick vi pröva en ny sak linförighet med förbundna ögon, det ni!!! inte det lättaste kan jag säga!!! gången såg ut o kändes som om man va lite fuller hihi..

svårt i början tills man slappnade av o vart mer säker.. Tror det var lydnadslandslaget som hade gjort denna övning som Ingela vart inspererad av..


Träningen övrigt gick bra o mindre bra, linf. går frmåt har fått in henne tycker jag o bättre i pos. vi fortsätter traggla vidare o inget godis i handen..

vi körde genom 1:an o inkallning o hopp gick jätte bra ngt ss i hoppet vid avslut..

Apporten gick jättebra inget tjuvande o hon håller den såå fint..


O sen då till det knepiga att i ställandet o läggandet har hon börjat med att så fort jag lagt/ställt går o vänder mig om gnyr hon till o börjar gå/reser sig, så det får vi lägga ner mkt stadga på  o med lite hopp att hon snappar upp detta snart så jag slipper massa dk på tävlingen..Hon har ju kunnat detta så det är väl en ide hon har för sig just nu så då är det bara att backa bakåt i träningen..

 

Skoja o Hollie


Vart jätte glad att Ingelas karl kunde göra en tandvisning med Hollan (Tacka Ingela en än gång från mig) hon började när vi gick emot honom o muttra så då sa jag till henne på skarpen o sen gick vi fram han tittade inte på Hollie o det gick SKIT bra så det gör mig så lycklig för detta moment är det jag fruktat mest med tanke på att hon varit så osäker :)

Platsliggningen är jag glad över att hon ligger men nu har hon börjat rulla så nu får vi träna mer på det..

Känns som när det ena går bra så dyker det upp minst en sak som börjar strula men det är väl charmen med de fyrbenta hihi..  

Älskar denna tjej!!!







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simba

  

Missan

  

Ludde

  


Ovido - Quiz & Flashcards