Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Träningstävling!!

Av Evelina Stahre - 27 mars 2011 22:30

Idag var det träningstävling med massa människor o vovvar..


Kom ner innan start o det är skönt tycker jag att va tidig då kan man förbereda sig titta på andra o hjälpa till om det behövs :) 25 starter tror jag det var!!


För mig gick det bra tycker jag vissa missar men jag kände mig väldigt lugn men ändå taggad på att köra en bra mix..

Plats: 9

Tandvisning: 10

Linf: 8 Fin start, fin hö. halt, fin vä. halt, vift med hand, släpper vä. marsch

Läggande: 8 Fin framföring, ngt långt fram, ngt steg ner hängsitter( måste betyda att hon inte satt sig fullt upp det har hon en tendens till)

Inkallning: 9,5 På hand, snyggt avslut

Ställande: 5 ngt långt fram i framföring. steg, hund rör sig, xtra kommando xtra sitt

Apportering: 5 Tveksam, nosar tuggar, släpper

Hopp över hinder: 9,5 ss avslut

Helhet: 9

Summa 161,5

En tredje eller fjärde plats beror på hur man ser det när två kom på delad andra plats...

Tack Ingela o alla för en super härlig dag hoppas på många flera sådana :)

 

 
 
Ingela

Ingela

31 mars 2011 01:09

Tack själv. Ja det blir nog flera sådana!!! Du verkar ha väldigt br tävlingsnerver. Perfekta om jag får säga! Jättefint jobbat verkligen!

Ingela

http://www.ostanvindens.se

Evelina Stahre

31 mars 2011 14:26

Tack fröken!
Hjälper nog nerverna när det är så bra gäng runt om som peppar o hejjar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Stahre - 6 januari 2012 20:03

Nu ger jag mig på en ny blogg ni är Välkomna dit!!   http://hollanbollan.wordpress.com/           ...

Av Evelina Stahre - 2 november 2011 21:55

LP22222222!!!!!!!!! JIPPPIIIIII!!!!!   Åh va kul att vi tog vårat Lp2 i Västervik i söndags        Det var inte våran bästa tävling lite små saker som gick tokigt men är jätte nöjd....   Såg här ser vårat resultat ut: Domare: Nils Be...

Av Evelina Stahre - 23 oktober 2011 20:31

Idag 170p o klassvinst i Valdemarsvik!!!! Jippi!!!           Gud va kul!!! Kände mig väldigt lugn o förväntansfull idag när jag åkte till Valdemarsvik för tävling :) Har inte tränat lydnad sen i onsdags så hon vilade sig väl i form h...

Av Evelina Stahre - 16 oktober 2011 17:54

Oj oj vilken helg!  Super härlig instruktör, super härliga människor med sina hundar o super härligt väder kunde ju inte bli bättre.. Men så snurrig i bollen jag är mkt nya saker har jag lärt mig både praktiska saker o teoretiska... Det är ju s...

Av Evelina Stahre - 12 oktober 2011 21:47

Idag körde vi igång igen har låtit Hollie vila efter helgens tävlingar..   Det var samträning uppe på klubben här hemma så åkte dit, vi var ganska många så det var riktigt roligt att så många kunde träna idag.. Värmde upp en stund o hon kändes ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Simba

  

Missan

  

Ludde

  


Ovido - Quiz & Flashcards